Excursii optionale din Corfu - plimbare cu submarinul

Ziua petrecuta in Paleokastrita, statiunea care mi s-a parut cea mai animata de pe intreaga insula Corfu, mi-a dat ocazia sa mai bifez ceva de pe lista mea cu experiente de trait intr-o viata – o plimbare cu submarinul. Lista nu este scrisa propriu-zis pe hartie, cum ar trebui ca sa le pot bifa mai repede, dar nici submarinul nu a fost vreun Nautilus. Mi-a deschis insa apetitul pentru o lista adevarata (si care presimt ca va fi lunga...) si pentru o plimbare cu un submarin adevarat.
Excursie la pesterile din Paleokastrita, Corfu
Excursie la pesterile din Paleokastrita, Corfu
Ziua petrecuta in Paleokastrita a fost o zi torida de vara, cu un soare arzator dupa-amiaza, numai buna pentru un pui de somn intr-o camera racoroasa de hotel. Eram insa prea departe de cazare asa ca am zis sa profitam de atractiile zonei. La intrarea in acvariu ne-a atras atentia doamna care vindea bilete pentru o plimbare in largul marii cu un vaporas care avea si o incapere sub nivelul apei. Toata distractia ne-a costat 10 euro de persoana, dar nu ne-a parut rau de bani.
Excursia a inceput in port cu un vaporas galben (denumit sugestiv yellow submarin). Prima parte am petrecut-o pe punte admirand stancile cu forme ciudate sculptate de mare, pesterile inundate de apa albastra si plajele insorite, mai usor sau mai greu accesibile.
A doua parte, cea mai asteptata, s-a desfasurat sub punte, de unde am putut sa ne delectam cu multimea de pesti zariti pe geamurile mici, sa ne minunam de cat de adanca este marea in acel loc si sa ne speriem de cateva ori ca ne vom lovi de stancile ce parea periculos de aproape.
Toata excursia a durat maxim o ora. Ne-am intors din ea racoriti de briza marii si incantati de cele vazute. Usor-usor, cu putin snorkeling si plimbari submarine, parca-parca as incerca si o scufundare. Sa vedem anul viitor daca am prins destul curaj!

Etichete: , ,