Detalii pentru o vacanta in Corfu, Grecia

Proaspat intoarsa dintr-o vacanta  in Corfu, de numai o saptamana, putin bronzata (nu foarte, ca soarele imbatraneste pielea) si cu toate detaliile inca in minte, raportez de la fata locului ca:
-Grecia e frumoasa
-insula Corfu este perfecta pentru un mix de soare, apa si obiective turistice
-nu merita sa mergi in ea daca esti in cautare doar de plaje cu mult nisip
-drumul pana acolo este lung si obositor, deci necesita multa rabdare
-satele lor traditionale sunt parca o imagine a trecutului de acum 100 de ani

Vedere din Corfu, Grecia
Vedere din Corfu, Grecia


Pentru ca mi se pare importanta informarea dinainte de plecare si pentru ca si eu le-am cautat, vreau sa ating aici toate detaliile necesare pentru o vacanta in Corfu, asa ca voi scrie despre:
1. Cum se ajunge in Corfu?
2. Cele mai bune plaje din Corfu
3. Satele traditionale din insula Corfu
4. 7 locuri de vazut in Corfu town
5. In vizita la printesa Sisi, in palatul Achilion din Corfu
6. Puncte de belvedere pe insula Corfu
7. Excursii optionale din Corfu – pesterile albastre si insulele Paxos si Antipaxos
8. Excursii optionale din Corfu - plimbare cu submarinul
9. Concluzii din Corfu: Ce mi-a placut si ce nu mi-a placut
M-am intors la lucru doar de cateva zile. Imaginile din aceasta insula verde inca le am proaspete in minte, dar senzatia pe care o am este ca vacanta in Corfu s-a intamplat candva demult, in timpuri stravechi.
Partenerul nostru de calatorie in aceasta vacanta a fost ca de obicei fliotravel.

Etichete: , ,