Concluzii din Corfu: Ce mi-a placut si ce nu mi-a placut

Sunt constienta ca asta cu placutul si neplacutul este o chestie subiectiva, dar pe mine ma ajuta sa citesc astfel de pareri, mai ales despre locuri si atractii turistice. Si ma mai ajuta comparatiile, desi stiu ca acestea depind de atat de multi factori incat este imposibil sa se nimereasca la fel la doi oameni. Si ca sa incep cu o comparatie: in Zakynthos mi-a placut mai mult decat in Corfu! Si ca sa-mi argumentez aceasta preferinta, iata cateva lucruri care mi-au placut in Corfu si cateva care nu mi-au placut:

Insula Corfu
Insula Corfu
De placut, mi-au placut in Corfu:
1. Corfu town, un orasel bun de un city-break si atat de cochet cum nu am mai intalnit in Grecia
2. Varietatea de plaje, unele cu nisip, altele stancoase, bune de snorkeling, unele pustii, altele destul de aglomerate
3. Drumurile inguste si pustii care iti acelereaza pulsul pe alocuri si ofera niste peisaje superbe
4. Satele traditionale impietrite parca in timp, cu case vechi, pustii
5. Verdeata care se gaseste in toate partile insulei, nu degeaba numita Insula de smarald
6. Multitudinea de atractii turistice, de la cele specifice statiunilor la mare (plimbari cu barca, scufundari), la biserici vechi, natura spectaculoasa si palate bine conservate
Au fost si cate lucruri care nu m-au incantat deloc in Corfu:
1. Gunoiul – nimerind intr-o perioada cu greva a gunoierilor mirosul pe insula a fost insuportabil
2. Lipsa plajelor cu nisip – putine statiuni in Corfu se pot lauda cu plaje cu nisip si de obicei acelea sunt mai izolate
3. Plajele cu blue flag – o adevarata dezamagire pentru mine
4. Distantele lungi – desi drumurile inguste sunt spectaculoase ele nu ne-au permis sa ne deplasam atat de repede pe cat am fi vrut iar combinatia lor cu distantele lungi ne-au facut sa pierdem timp
Dezavantajele sunt mult mai putine ca avantajele, deci pot spune cu mana pe inima ca o vacanta in Corfu merita din plin si nu ma feresc sa recomand oricui insula!

Etichete: , ,