In mijlocul naturii la Green Hill 4* in Brasov

Din vechiul cartier al Brasovului, Schei, un drum urca serpuit printre casele batrane pana ajunge intr-o zona mai noua a orasului,unde casele se raresc si verdeata apare mai des. Aici ne-am ales si noi locul de innoptat pentru prima oprire in oras, la pensiunea Green Hill 4* din Brasov. 
Camera la Green Hill in Brasov
Camera la Green Hill in Brasov


Cum a fost la Green Hill in Brasov? 

Numele pensiunii Green Hill a fost inspirat de locatia sa, fiind construita pe un deal. Dupa ce am ajuns, am lasat masina in parcarea din fata si am urcat pe scari pana la intrare. Abia cand am ajuns in camera si am iesit pe terasa i-am inteles pe deplin numele. Priveam de la inaltime toata acea verdeata, desi cam pala la inceput de primavara, imi imaginam cum o fi vara aici si ma bucuram de toata natura din jur. 
Camerele la Green Hill sunt mari, aerisite si decorate in culori din natura, nuante de maro si bej, cu accente mai tari, de violet imperial. Materialele folosite sunt si ele naturale - perdele din in, cu imprimeu de copaci, mocheta de lana si piatra naturala, travertine, pe scari. Toate camerele sunt in acelasi gen, diferenta dintre ele facand-o privelistea (unele au vedere spre oras), balconul ( doua dintre ele au terase largi) si baia ( una are cada). O singura camera este tripla, avand o canapea expensibila. 

La parterul pensiunii am servit micul dejun in sala cu scaune de catifea violet. Nu au restaurant, dar sala se poate folosi si daca se comanda ceva pentru pranz sau cina. In serile friguroase de iarna, doua canapele comode ii asteapta cuminti pe cei care vor sa se bucure de o carte buna in fata semineului aprins. Noi ne-am petrecut seara tot aici intr-o conversatie interesanta avand pe fundal muzica de meditatie. 
Pentru cei obisnuiti cu SPA-urile in vacanta, la etajul 1 pensiunea are o sauna moderna, construita intr-o camera cu podea si scaune care se incalzesc. Este numai buna de folosit pentru cei veniti inghetati de afara! 


De ce ne-am oprit la Green Hill in Brasov? 

Fie ca esti strain, fie ca esti roman, un circuit de vizitare al Romaniei trebuie sa includa neaparat Brasovul. Si daca tot am stat o noapta aici, am facut si un tur al orasului Brasov. Acest oras pentru multi, ca si pentru mine, inseamna munte si inseamna timp petrecut in natura. Pensiunea Green Hill din Brasov ne-a oferit ocazia sa ne simtim si inauntru ca in natura. 

Nota: Acest articol face partea din proiectul „Turul Romaniei in pensiuni si hoteluri de lux”. Scopul proiectului a fost creare unui tur pentru explorarea Romaniei si vizitarea pensiunilor si hotelurilor alese pentru cazare in acest circuit, cazari de 4 sau 5 stele. Puteti experimenta turul Romaniei pe fliotravel.ro.

Etichete: , , ,