Hotel PRIVO 4* - confort in Targu Mures

De cand am demarat proiectul „Turul Romaniei in pensiuni si hoteluri de lux” am asteptat cu nerabdare cazarea la hotelul PRIVO 4* din Targu Mures, stiind ca a castigat premiul international „Global Winner – Best Luxury Design Hotel”. Si nu m-a dezamagit. 
Camera cu cada in hotelul PRIVO
Camera cu cada in hotelul PRIVO



Cum a fost la hotel PRIVO in Targu Mures? 

Mi-au placut mult camere decorate in stil minimalist, cu linii simple, ca intreg hotelul, dar dotate cu tot ce este necesar. Cel mai mult m-am bucurat de salteaua comoda, cu spuma de memorie si dusul in ploaie din baie. 
Pe langa camerele standard am vazut si cele doua apartamente cu canapele extensibile, preferate in special de familiile cu copii si cele doua camere exclusive cu cabina de dus sau cu cada direct in camera. „Perfecte pentru luna miere!” am gandit de cum am intrat, mai ales ca la un moment dat am facut o lista cu hoteluri din Romania potrivite pentru o escapada romantica si nu sunt multe care sa ofere cada direct in camera! 

Numele hotelului „ PRIVO”, simplu ca si designul lui, te duce cu gandul la privat, primitor si la privelistea superba asupra orasului. Dar modernul hotel PRIVO are in spate o istorie mai veche data de vila Csonka, ridicata pe aceste locuri inca de la inceputul secolului XX. Artistul fotograf Géza Csonka a construit aceasta vila in stilul Art Nouveau, amplasand-o in apropiere de centru, dar in mijlocul unui parc de 3.500 m.p. ha, ferita de agitatia orasului. 
Restaurarea vilei a fost finalizata in 2013 si in urma ei a rezultat o imbinare excelenta intre stilul vechi al mobilierului Thonet și Art Deco recondiționat si tot confortul necesar intr-o atmosfera de inceput de secol XX. Pentru cei romantici si nostalgici dupa vremuri apuse cu domnite si gentilomi, cele 3 camere matrimoniale si cele 3 apartamente ale vilei, fiecare decorate intr-un stil unic, sunt alegerea ideala pentru o intoarcere in timp. Vila este astazi simbolul conceptului PRIVO dezvoltat in jurul ei. 
Seara am coborat la cina in restaurantul PRIVO, care a primit anul trecut prestigiosul Award of Excellence din partea Wine Spectator (USA) pentru lista de vinuri. Anul acesta restaurantul este nominalizat la World Luxury Restaurant Award. Votul meu l-au primit imediat ce am ajuns in fata calculatorului. Meniul este simplu, cu preparate alese, facute din ingrediente regionale interpretate intr-o maniera contemporana. Am ales un risotto cu hribi, muschiulet de porc cu cartofi si la desert, panacota cu lavanda si un lava cake cu ciocolata alba. Totul a fost delicios si destul de accesibil la pret. In Bucuresti ne-ar fi trebuit rezervare cu cateva saptamani inainte ca sa prindem un loc, nepunand la socoteala si muzica live. 
Hotelul PRIVO este destinat sectorului business, avand internet WI-FI de mare viteza si 3 sali de conferinta. Este foarte potrivit insa si pentru turistii veniti in vacanta, pe care ii intampina cu un spa dotat cu saune, jacuzzi si fitness si cu o enoteca ce ascunde peste 4000 de sticle de vin atent pastrate. Iar pentru cei care cauta experiente autentice pe langa confortul unei cazari se pot organiza degustari de vinuri, excursii la obiectivele turistice din apropiere (Sighisoara, Viscri, Praid) si chiar o vanatoare de trufe pentru amatori. 


De ce ne-am oprit la hotel PRIVO in Targu Mures? 

Nu mai ajunsesem niciodata la Targu Mures si am profitat de ocazie ca sa fac un tur prin centru si sa descopar un oras interesant, vechi si primitor. Hotelul PRIVO a fost apoi alegerea fireasca de cazare aici din cauza curiozitatii - ce are acest hotel in plus pentru a fi distins cu premii internationale? Mi-a fost de ajuns o noapte petrecuta aici, o cina la restaurantul hotelului si o plimbare prin Villa Csonka ca sa descopar un alt standard in industria ospitalitatii. 

Nota: Acest articol face partea din proiectul „Turul Romaniei in pensiuni si hoteluri de lux”. Scopul proiectului a fost creare unui tur pentru explorarea Romaniei si vizitarea pensiunilor si hotelurilor alese pentru cazare in acest circuit, cazari de 4 sau 5 stele. Puteti experimenta turul Romaniei pe flio.ro.

Etichete: , , ,