Ce-mi mai place in Roma (Ce se mai poate vedea aici)


Inchei povestea despre Roma cu aceeasi precizare cu care am inceput-o: Roma este un oras care nu o sa inceteze sa ma fascineze! Niciodata! Pe langa toate obiectivele turistice si bisericile impresionante, Roma are cateva detalii care-i sporesc farmecul si adunate la un loc cu toate celelalte alcatuiesc acest oras incantator.
Imi place multitudinea de flori din acest oras si faptul ca le poti gasi unde te astepti mai putin!

Bolta de flori
Bolta de flori
Ciorchini de flori
Ciorchini de flori
Mai imi plac strazile ei, unele atat de inguste si cochete incat as putea sa ma plimb o zi intreaga pe ele!
Straduta in Roma
Straduta in Roma
Ma incanta istoria pe care o simti la fiecare pas intr-un loc atat de modern! Este imposibil sa mergi fara sa dai peste vreo bucatica de istorie, o ruina, un monument, orice!


La colt de strada in Roma
La colt de strada in Roma
Prima data m-am speriat, dar apoi m-am obisnuit sa le vad la colt de strada. Statuile umane imi atrag mereu atentia si raman sa le privesc sa ma conving ca e un om acolo de fapt. Pe unele dintre ele inca nu le-am descifrat.

Statui umane in Roma
Statui umane in Roma
Statuie umana in Roma
Statuie umana in Roma
In toata agitatia din Roma imi place ca in parcuri mai poti gasi inca o oaza de liniste, bineinteles cu iz de vechi: Villa Borgheze in care am putut sa admiram templul lui Esculap
Templul lui Esculap - Villa Borghese in Roma
Templul lui Esculap - Villa Borghese in Roma



O plimbare pe strazile Romei este suficienta ca sa ramai fermecat, dar daca tot ai pus piciorul in acest oras acorda-i si acorda-ti timp - vezi-l pe indelete si nu rata obiectivele turistice in Roma.

Etichete: , ,